En skön dag hemma med vännerna

2009-07-01 @ 19:51:11


Lisa & Nino steker :)


Pappa Johan ( Ingrids pappa alltså)

Söta lilla Alexander

Nakenfisen Ingrid leker mamma med handväskan som enda outfit


Me

Kan bara samanfatta dagen med ett ord, underbar :)
Har varit hemma i dag eftersom jag vaknade med en sjuhelvetes huvudbank men det beror på att de va oväder på gång och jag är överkänslig och har haft problem med min fibro i dag och har fått knapra piller denna dag.
har hunnit sovit middag i dag me plutt, hela två timmar men jädrans så skönt.
orkade inte och hade ingen lust att laga mat i dag så vi drog till bida o käka sen har vi varit ute, sitter på verandan nu och lyssnar på Winnerbäck & Lundell om inte de är sommar så vet ja inte vad.
Fick besök av goa vänner i dag, Nino & Theo även Danne & lill Alex kom ner en stund. Barnen plaskade i poolen medans vi vuxna njöt av solen.
Skulle ha städat men har varken ork eller lust det får bli någon annan dag ;)
Jag är så kär och det är underbart!!
Kär i livet det känns så skönt att bara vara o få vara me dem man älskar mest i hela världen.

Puss puss/ anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback