foppa hysteri

2009-07-21 @ 16:28:05

Tjohej

Här i sundsvall tror ja befolkningen ligger några år efter med mode eller mode kan man inte kalla det heller utan ja vet inte va jag ska säga. Foppa toffeln verkar va hetaste modet här , jo de är sant vi va på Birsta i dag och jag upptäckte att var och varannan hade foppa på sig, men men det är som sagt upp till varje individ att göra som man vill men snyggt är de då inte, Bäst va en hel familj på fem eller sex pers som alla hade foppa men i olika färger haha såg så lustigt ut skulle haft kameran me :)

Va även in på ikea i dag me men för att äta lunch och så Ingrid fick leka av sig och hur kul va de när de fråga men va inte ni här igår haha vilka töntar man kände sig som åker på semester och går på ikea men Ingrid va så nöjd så.

Inne på ikea va de en massa skoställ i ek och krom och gissa va ingrid sa
-mamma är det sånna här man har apor i? hahahaha jag häll på döö va får dom allt i från.

Nu ligger ja på sängen o softar helt färdig måste ladda inför en promenad till gottebutiken sen hmm hur gick de me bantningen haha. I kväll är det morden i midsommer yheeee!!

Min riktiga ålder måste va 65 för ja lever som min mamma o pappa och dom är över 60 men jag trivs me ett lugnt och behagligt liv.

Puss/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback