Senil

2009-07-21 @ 09:45:18

Morning:)
Nu är vi i sundsvall och bara har de bra men är dock lite trött efter natten då jag och mamma och ingrid delat på den stora sängen och min mamma låter som en långtradare, fattar inte att en kvinna kan låta så :)

Den dagen jag skaffar mig en man får han verkligen inte snarka eller så måste jag ha ett eget sovrum för det går inte att sova annars.

Ingrids pappa fick nog sig ett par smällar när vi va i hop för han låter oxå som en långtradare hehe

Självklart glömde jag kamerasladden hemma så bilder kommer när vi kommit hem, så typiskt mig :( senil eller vad det nu kan va...

Längtar lite efter Alfons gör jag me... lillplutten min men han har det bra me Frida & zack

I går va vi på Ikea och shoppade lite och vilket mysigt lekland de hade för barnen Ingrid ville inte gå därifrån säger bara valbos lekhörna är en fis i rymden jämfört me sundsvall.

Vi blev bjuden på riktigt god mat av gulliga moster i går sen va vi och köpte godis på ett ställe me över 500 sorter de kan vi kalla en affär i min smak.

Har gått upp flera kilo under semestern måste banta när semestern är slut.

I dag ska vi till ett köpcentrum och shoppa det är mycket som står på listan men bara sånt som behövs hehe.
Ingrid har varit duktig och spart egna pengar så hon ska handla leksaker säger hon, hon får faktiskt köpa det hon vill för det är hennes pengar men tror de blir en prinsessklänning haha min lilla sessa.

Ha de gott och puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback