sol i sikte

2009-07-22 @ 08:37:07

Morning!

vaknade tidigt i morse av att lillan va på strålande humör i dag hon är som en duracellkanin på morgonen men skönt att nån av oss har ett bra morgon humör:) så man kan inte bli annat än på bra humör.

Känner en gnagande känsla i kroppen har sovit oroligt i natt drömde att en gamal pojkvän till  mig dog i natt och ingen förstod varör jag va ledsen. Otäckt när drömmarna känns så verkliga. Nu har vi nyss käkat frukost och lillan sitter i badet och jag utanför och lyssnar när hon leker.

I dag ska vi in till city och göra stan innan det bär hem mot valbo igen. Har lite ärendern att uträtta i morgon innan ja ska till doktorn på fre, fy är nervös för mina provsvar för det känns som nåt är fel. Min läkare tog säkert 20 olika prover. Sen får vi se om jag får kortisonsprutor på fre om ja vågar.

Vi åker nog inte förrän mot kvällen men ska bli skönt att komma hem till lilla Alfons och sin egen säng :) pratade me frida igår och allt gick bra, skönt att han är bättre i magen.

Få se om ja hittar nå gummistövlar för det verkar va slut exakt överallt :( en ny plånbok är oxå behövligt. Lillan hon vill ha sin nya prinsessklänning som hon köpte igår haha så söt min lilla sessa.

Ha en bra dag och en stor kram till er alla/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback