Gud hör mina böner

2009-06-14 @ 19:21:27

Hoppsan regn i dag igen vem hade kunnat anat att de skulle regna i dag me ;)

är faktiskt lite trött på regnet nu eftersom detta gör båda mina bebisar som små monster som går mig på nerverna.
Fattar inte va som hänt me Ingrid hon är trotsigare än någonsin och jag själv är på bristningsgränsen och skulle behöva en rejäl dos tålamod.

Hoppas att humöret vänder för oss båda när vädret blir bättre, finns nada att göra när de regnar, finns inga dåliga väder bara dåliga kläder vem i helvete myntade detta uttryck antagligen nån som ligger på playan i varmare breddgrader inte nån i valbo där regnet öser ner.

I dag har vi haft besök av Nina och Theo en stund tills Ingrid blev som galen  och sopade till Theo skoj eller inte... grr satans unge har förökt förklara att om man slår eller biter sina vänner så vill dom inte leka mer, då säger hon med sina stora hund ögon - nej mamma jag ska va snäll o stor flicka inte bråka hahah sen är vi där igen. Förhoppningsvis går det över.

Hann även me en sväng till syster eftersom jag skulle sätta mig i massagestolen men fick inte igång den :( fan fan har värk i nacken så om nån känner sig manad kom o klämm mig...

Fick även besök av grannarna på kvällskvisten me nybakad sockerkaka så denna dag har det blivit en rejäl sockerbomb.

Fick mess av Mr härlig att han fick förhinder i kväll vilket känns lite trist men skönt så slipper man fräscha till sig hehe.

En fråga är det nån mer än jag som ska köra me baddräkt i sommar?? själv har jag hittat en sjukt snygg på hm som inte är tantig fördelen är att ja slipper visa magen hihi.

Nää nu ska ja gosa ner mig i soffan me täcke o kudde och bara softa ett tag och hoppas att de blir en tidig kväll.

Puss på er och kom i håg jag älskar er alla mina nära och kära

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback