Kan inte bli härligare

2009-06-27 @ 15:22:33

Sjukt skönt säger bara det :)
Love love love älskar värmen och solen och har tillbringat senaste dagarna vid vattnet och i dag har vi varit i väg en sväng till forsbacka och njutit av sjön...

Lillan har badat som bara den även jag och de va rätt mycket folk men skönt nu sitter ja i skuggan på verandan o njuter en lemonad och ska snart lägga mig för att pressa en liten stund till :)

Måste upp på köpis och ladda upp me solkräm som håller på att ta slut så de blir de måste kolla på ett par shorts oxå , svart hmm har inga sådna. Träffade på Mr härlig i dag me såg han när jag låg på bryggan o stekte då kom han me sin båt och fläkte hehe ja du mr handsome ;)

Tjing pling bjuder på lite bilder



Min nya baddräkt

Tindra & Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback