Kan inte fatta att allt händer just mig..

2009-06-23 @ 14:01:28



Look of today

Jag måste antingen vara jordens klumpigaste eller yraste person på denna planet. Dagen började rätt bra först ville lillan va hemma så vi bestämde att hon skulle va me mig på kursen i dag, skönt tänkte jag då kan vi ta de lugnt inge stress till dagis men i sista sekund ångrade hon sig så de va att rappa på till dagisfrullen som hon absolut inte vill missa.
Hem o stressa vidare duscha, ut med hunden klä på mig, sminka sig osv packa väska o lägga ut nyckeln jihha då va allt klappat och klart.

Åker med syster in och bir sen som vanligt( syster är en enorm tidsoptimist :) ) både på gott och ont. Sitter o jobbar på kursen i lugn o ro när telefon ringer det är mamma som berättar att när pappa ska ut me Alfons finns de ingen nyckel??? va!! utbrister ja jag la ju ut den på samma ställe som vanligt... Vi det här laget har jag fått panik svetten börjar rinna hjärtat slå snabbare , hjälp tänker jag någon har tagit min nyckel. Det hinner snurra hudra tankar i huvet och säkert lika många samtal i tele. Beslutar mig för att åka hem och kontakta polisen när Ida ringer och berättar att hon varit ut me Alfons och slängt ner nycklarna i brevlådan :( hoppsan hur  kommer jag nu in. Bestäämer för att ta bussen till valbo och gavlis fåt gå och öppna åt mig.
Nu kunde jag andas ut men med en huvudvärk som inte kan beskrivas så nu har jag sovit i en timme o ska hämta plutt om en timma.
Kan beskriva mitt liv i en menig kaos anna det är vad det är :)
Ska dela ut lappar om resan sen men väntar nog till i kväll.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback