Klenis

2009-06-20 @ 11:57:46

Yes mina vänner hann inte me att blogga i går, nej va säger ja jag orkade inte helt enkelt har legat deckad med feber och snuva under täcket och tyckt synd om mig själv som missar en av årets mysigaste helger.

Men som tur har man sin mamma och pappa som ställer upp så lillfisen fick åka dit igår och fira samt dansa på vretas men hörde dock att den som sjöng va kass undra om de va samma som förra året som inte kunde texten, men hallå kan de inte hitta nån som kan texten i alla fall.

Känner mig dock betydligt bättre i dag men är fortf lite febrig och slut i kroppen så i dag blir det ryggläge för hela slanten. Ligger och funderar när Ingrid kommer hem.. känner att ja längtar efter henne nu men vill inte att hon ska bli sjuk heller och tråkigt för henne me en mamma som bara vill sova och inte orkar prata. En sak som är säker att ja ska ta mig upp till affären och ladda upp me en massa gotta som tex godis, chips, läsk och glass :) man får faktiskt äta sånt när man är sjuk så de så ;)

Puss puss och hoppas ni alla som plockade blommor och la under kudden drömde om eran drömprins i natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback