Lillan kommit hem

2009-06-21 @ 15:52:55

Fick hem min lilla plutt vid ett tänk va man kan längta efter sitt barn helt sjukt fast det bara rör sig om två dagar.
Sitter just nu ute o njuter av värmen på altan och passar på att dricka en kopp kaffe, har ju lite att ta igen då jag inte dricker kaffe när jag är sjuk.

Vi har hunnit me en cykeltur och då säger Ingrid, - mamma titta en ölburk min morfar drack öl till frukost i dag.
Haha hon säger frukost till lunch men de lät för härligt som om han va ett alko som började dagen me öl vilket absolut inte stämmer :) gullungar man undrar ju va de säger på dagis inte konstigt att fröknarna eller förlåt pedagogerna tittar underligt på en i bland :)

Haft gott om energi i dag konstigt nog fast ja inte är helt hundra i fökylningen men skönt att man börjar bli frisk så i morgon vankas kurs och dagis för lilla fröken. På kvällen har jag bjudit över mina föräldrar och mammas syster på grillfest så hoppas vädret håller i sig.

Om en stund ska ja börja me middagen och sen ska plutt ner i badet ser mer ut som en liten gris nu haha :) sen ska vi ha lite söndagsmys eftersom vi intemyst på hela helgen tillsammans.

ha de gott puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback