Men Anna lyssna på din magkänsla

2009-06-28 @ 21:59:59




Pling plong !

Sitter ute på verandan i vanlig ordning och bloggar runt har haft en helt underbar dag i solen mer än så kommer jag inte delge er hehe

Hem o bytte om lortmaja som ja är skippade ja duschen och drog på mig lite kläder tog ut jycken och mötte upp Lisa och tindra för att släpa oss mot qvickan o käka. Som vanligt fick ja vänta på min mat men vad gör det när livet är på topp eller inte :( i dag har jag faktiskt haft lite ångest och jag vet vad det hela handla om men som jag så många gånger förr så gick jag emot min magkänsla och hur slutade det jo att ja sitter här och deppar för att jag hade facit i handen med trodde ja kunde fuska hehe

Efter maten drog vi hem och då fick ja för mig att duscha vilket kan behövas i detta svettoväder börjar misstänka klimakteriet eller nån annan kärringsjukdom.

Fick i alla fall besök i duschen vilket va riktigt mysigt de va längesen nån tvättade mitt hår nästan så man blev nostalgisk som när man va liten och mamma tvättade håret men kan bara säga att den här duschen gick inte av för hackor yheee ;) härligt och du det gör vi gärna om eller hur???

Nää nu ska ja ta en rök och hälla upp ett glas cola och njuta av tystnaden och lugnet och se om insikterna börjar trilla på plats... men som sagt ny dag i morgon och nya misstag haha

Puss vill bara säga att ja älskar er alla vänner som ovänner även om jag kan va en riktig bitch.

Jaha nu gick de inte att ladda upp dagens bilder heller men men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback