Middag

2009-06-15 @ 16:44:51

           



Håller nu på att laga middag för fullt , det blir kyckling och ris och för en gång skull vill lillan äta kyckling men har köttbullar redo hihi köttbulleIngrid :)

Va till doktorn i dag men självklart så hade jag inte riktigt koll vart de va så när klockan närmade sig så fick jag smått panik men jag va på rätt ställe, Besöket gick relativt snabbt men fick ett tragiskt men ganska väntat besked att jag lider av fibromyalgi så nu är det mycket tester och läkarbesök framöver, men känns skönt att fått svart på vitt varför jag mår som jag gör.

Fick skjus av mamma så vi köpte me mackor från subway och åt här hemma.

hann me att vila en stund på em eftersom min kropp kräver en hel del vila blev dock väckt av Ida men de va bra då vaknade ja till.

Lillan undrade om jag varit hos hunddoktorn haha gullhjärtat mitt.

Ha en fortsatt trevlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback