Paranoid och besatt

2009-06-16 @ 22:41:44

Hade ett givande samtal med min dotters far i dag och undrade om han kunde ta ett större ansvar och tillbringa mer tid med sin dotter för bådas skull dels för lillan då hon får umgås mer med sin far och jag får avlastning nu när jag behöver ta de lugnare för att orka me.

Gissa vad jag fick till svar - Anna du är sjuk i huvet och paranoid inte då har du fibro och om så vore så är du redo för slakt nu då..... hmmm trevlig prick det där

Har hunnit me satans mycket på kvällskvisten måste ha varit speedad eller nå då jag for omkring som en duracell kanin mellan köket och tvätts. Rensat alla skåp och kyl& frys samt skafferi även hunnit tvättat fem maskiner så säg är man inte helt outstanding ;) Lillan hjälpte mig med både tvätt och städ och tyckte det va så skoj så hon somnade tvärt när de va dags för att nanna kudden.

Solong darlings

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback