Sommar och pilsk

2009-06-26 @ 23:01:16

Känner inte ni som jag att det pirrar lite extra när det är sommar och varmt man blir lixom som en brunstig sugga :) ?? det blir ja i alla fall, men säg är det inte härligt att få gå och vara lite sommarpilsk hehe

Det är fan inte konstigt att könsjukdomarna ökar under sommaren och att de flesta barn blir till vid semestertider, det här har jag legat och funderat på i dag när jag va och bada, ja man kan ju undra vad som rör sig i min skalle om nån ändå visste det ;)

Nu ska ja försöka sova men har en fråga om man är 19 vad är man då en pojke eller en man eller ett barn?? bara undra

Tjing pling o brudar behåll trosorna på :) om ni ändå tänker va busiga använd skydd och erat bästa skydd är sunt förnuft en invenstering för livet för både er själva och eran partner


Kommentarer
Postat av: Mia

Behålla trosorna på...never ever!



hahahaha... kraaam

2009-07-01 @ 20:50:15
URL: http://blogg.aftonbladet.se/behindblueeyes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback