Sommar och sol

2009-06-25 @ 09:48:34

Tjing pling !

Sitter i vanlig ordning på kursen och slöar hehe men har faktiskt inget att göra är klar med veckans uppgifter och min lärare har försvunnit.
Fick skjus av min syster in i morse skönt att slippa åka buss in men får snällt åka buss hem, stackars mig va??
Mötte Mr härlig i dag på väg till syster stanna och sa hej , det får man väl lov att göra eller?? Ingrid va riktigt nyfiken vem det va..

Slutar om ett tag men ska hinna me en fika först sen till sågvreten och hämta bebisarna och sen hem och fylla poolen och ligga o mysa o slappa i dag :) kan inte va skönare väder än såhär.

I morgon är det fredag o lön och förhoppningsvis lika bra väder så det kan inte bli bättre.
Hoppas på att mitt paket jag beställt har kommit så jag kan inviga min nya baddräkt i morgon då jag måste bara åka och bada men vart vet jag inte.. Forsbacka kanske då det är nära och bra. Måste bara ha nån som kan passa lillen.

Hörs senare ut gott och folk o njut det är ju sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback