Arg och besviken

2009-03-05 @ 19:43:03

Hej ska bara börja me att avreagera mig lite så kan ja släppa det för stunden hann inte i morse eftersom det blev lite kaos pga av min syster.

Som ni vet hade ja planerat att gå  o simma i dag rå om mig själv, göra hårinpackning ansiktsmask och fila fötterna ja sånt som inte alltid finns tid o ork till som småbarns förälder.

Sen va planerna att gå hem o mysa brygga lite kaffe läsa klart boken sen gå o lägga sig i tid och få vakna av sig själv.

Men som alltis så ställer inte min syster upp utan hon vill bara ha men inte ge, jag har försökt förklara att det är ett givande och tagande men då tjatar hon om kravlös kärlek, jovisse men ska ena människan ständigt bli utnyttjad dvs jag. Trodde faktiskt att hon skärpt till sig denna gång.

Glöm inte va inte jag som fråga om Ingrid skulle sova där utan hon men sen drar hon sig ur pga av värk o ork men det finns fler som är trötta o behöver få vila o va själv.

Själv va hon på bio i går kväll så David va här det gör inget men de e alltid jag som ska ge först sen så drar hon sig ur av en anledning.

Både jag och Ingrid blev både ledsen och arg man såg Ingrid hur ledsen hon blev när jag berättade och då sa hon        -men i morgon då mamma
Jag fick ju svara att annica har åkt bort för hur ska man förklara detta för en tre åring.  Det är ju jätte bra om man kan hjälpas åt när man är ensam som både hon och jag är men hon bränner sina broar att hon inte förstår det???

Att ha ont är inge skoj men Ingrid är inte jobbig och hon somnar tidigt , sover hela natten och är inget spädbarn man behöver bära på , så vad är så jobbigt....

Så nu har hon satt sig själv i klistret att inte få mer barnvakt av mig i alla fall .Tycker inte om när människor tar en förgiven , stampar på en utnyttjar en nää har ju lovat mig själv detta år att det är nog med sånt

Men min snälla mamma o pappa ställde upp när dom fick höra va som hänt eftersom dom visste hur mycket ja behövde egentid o sett fram emot denna kväll.
Har simmat ,riktigt skönt sen så basta ja o fixade med lite inpackningar osv, att man inte gör de oftare :)

nu ska ja njuta av att vara själv och vakna utvilad

Puss

Denna inpackning köpte jag i dag den luktar jätte gott och va riktigt bra för att vara en budget variant runt 50 lappen


Denna mask va helt värdelös enligt mig det kladdade o blev inget extra skinn som man skulle dra av utan bara kändes konstig så den blir de inte fler ggr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback