Ärlighet?

2009-03-18 @ 07:57:26


Varför får jag en känsla av att folk i min omgivning inte törs vara helt ärliga mot mig?? jag kan ta sanningen men att inte säga nå gör inte saken bättre utan sårara bara mer än att vara öppen...

Känns ensamt och att leva i ett utanförskap i bland som om jag inte är en människa me känslor som alla andra och jag är inte falsk men däremot vuxen som lagt gammalt groll bakom mig men tänk om alla människor kunde ha den insikten att inte va så långsint men antagligen handlar de mycket om osäkerhet.
.
Jaha nu va ja på g igen men som sagt det kommer från mitt hjärta och jag måste få släppa ut lite smärta i bland annars går det sönder.

Det här handlar inte om johan .... han är luft.

Blev ingen promenad utan vi tar en på dan efter öp till mamma i stället då har de hunnit blivit lite varmare ute

Ut i solen gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback