Back to work

2009-03-16 @ 07:27:03

Morsning!

Monday morning behöver jag säga nå mer...
Sitter o njuter av dagens första kopp kaffe o ska snart göra oss klara för att lämna lillan på dagis o ja ska åka till sandviken o jobba.

Under natten har jag förvandlats till detta monster jag alltid gör denna månad nämligen pms monstret anna.

Har sjukt ont i magen o mår illa och känner mig allmänt irriterad, kan påpeka att Ingrid vaknade kl fem o skulle ha frukost och jag fick mig ett mindre utbrott o ropade Ingrid för sjutton de e natt sov!! men icke icke de va bara att kliva upp o se glad ut, nja nu överdrev ja väl ändå.

kommer va väldigt trött i kväll känner mig som sagt inte i toppform så jag kommer antaglgen inte va på så bra humör i dag.

Vill tillägga att Ingrids pappa ringde igår kväll men då va kl runt halv tio o vem som helst borde fatta att en tre åring sover denna tid eller hur? så ja tala om att ja va upptagen, vilket ja va kollade ju faktiskt på nip/tuck. Men tro inte att han kommer att ringa upp i dag nej nej han kommer vänta på att jag ska ringa men för guds skull inte ska jag behöva ringa för att be han träffa sin dotter eller hur?

Vet att de är mycket tjat och gnäll om detta men det är så oerhört smärtsamt och tragiskt och jag mår väldigt dåligt av det och måste skriva av mig, klarar inte av att stänga allt inom mig och det är ju faktiskt sanningen i vitögat så här ser det tyvärr ut och jag har haft det såhär med hennes pappa sen ja väntade henne. Jo förutom då vi gjorde ett nytt försök men då va de nog mest spel för gallerierna, det va mig han egentligen ville träffa men skyllde på att de va Ingrid. Tragisk man :( Min fråga är ska jag behöva sälja mig för att Ingrids pappa ska träffa henne??? no way faller mig aldrig in men i dag känns det väldigt betungande att inse att så  länge vi hade ett förhållande va de väldigt intressant att träffa oss men nu när kärleksporten är stängd så är inte de lika intressant längre så man behöver inte va ett geni att förstå va han va ute efter och gissa om detta värker och gör ont i mig.

Nää gott folk nu måste ja in o leta i garderoben för att hitta nå att ha på mig.

Puss o ps ska sluta tjata om Johan han ska inte få stjäla mer energi av mig och ingen annan människa heller för den delen som inte förtjänar det.

see u later

Ingrid du är mammas flicka o kommer alltid att vara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback