Bloggtorka

2009-03-10 @ 18:16:37

Tjiing!!

Är lite ur gängorna för tillfället orkar inte blogga så mycket har ingen lust och tiden finns inte riktigt där ust nu men ja kommer nog tillbaka :)

Började även i dag me en timme på gymmet för att röra på mig o gissa om svetten rann i dag det va längesen ja va så svettig ni vet när det rinne o fy det kom i munnen o smakade salt men fan så skönt efter :)

Hunnit me att fixa o dona lite samt jobbat lite hemifrån tog även ett hett bad då jag kände mig frysen.

Efter dagis så va tindra o lisa här o lekte o fika sen va de dags att äta och nu har lillan nattats efter att badat.

I morgon ser väl planerna ungefär likadana ut ska träna på morgonen sen måste ja verkligen o handla för nu är det tomt, hann inte i dag men vi klarar oss.

I kväll blir  de en lugn tv kväll o sängen tidigt , fattar inte är så fruktansvärt trött hela tiden är de nån mer som är de nu?
tycker ja tränar o lever som hälsan själv men den ständiga tröttheten sitter ändå i.

Vikten går åt helvete men fattar inte varför men de går ju upp o ner vissa veckor rasar ja andra står ja nästan still och det gör jag nu fast ja rör mig mer än vanligt om inte jobbigare pass samt ätit bra ett par dar så vad är det som händer??

Snacka om att de är nu motivationen kan ta stryk men jag har lärt mig att inte ge upp utan fortsätta kämpa på.

Förr när de hände kunde ja ge upp o tänka va fan de händer ju ändå ingenting men i dag vet ja bättre om inte mer envis än innnan.

Ja det blev mycket snack om vikt nu men just nu är det en stor del av min vardag att nå mitt mål och det ska ja tror  mig :) är inte den som ger upp så fort.

Puss ha en härlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback