Bodils minicirkus

2009-03-07 @ 18:59:01

Halloj

I dag har dagen gått i flygande fart vi va tidigare på mikaelsgården där det va en massa skoj för alla barn i dag. Ingrid gillade nog Bodils minicirkus bäst men jag däremot tycker inte om fåglar och vi satt längst fram så när gåsen började närma oss fick ja mer eller mindre panik!! men va tvungen att hålla mig lugn för Ingrids skull för att inte föra över min rädslor på henne.

Tror dock att det är ganska vanligt att föräldrar gör att om de e rädda för nå så blir automatiskt barnen oxå rädda för det så om de går ska man nog hålla de för sig själv.

Va en sån där söt hund där som ja vill ha en bullterrier de e så ful/söta men verkar jätte mysiga ju :)

Lucas va oxå me o fick tid att umgås me han lite hann även me att prata me tanterna som ja brukar träffa där i bland.
De hade sjukt mycket fina barnkläder där men inte så mycket i lillans stl men fick me mig lite sommar kläder som kan va bra att ha om inte annat som ombyte på dagis.

Skulle själv behöva göra mig av me lite kläder och har man tur kanske man kan tjäna sig en hacka de e ju klädförsäljning den 28 mars på polhem tror ja de va. Man kanske kan sälja o de pengar man får in kan man kanske hitta nå nytt för, men är grymt kräsen måste va i fint skick o absolut inte fula.

Lillan sover redan hon va trött efter en intensiv dag så jag funderar på att måla naglarna men vet inte i vilken färg funderar på rött och vanligt blankt på tånaglarna.

Såg i morse att de är dags att färga utväxten igen så de gråa inte syns , ja ni läste rätt blev gråhårig när ja väntade pluttan :(

Kram kram


Fattar inte va som händer när ja ska föra över bilderna men de kommer väl upp senare eller i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback