Easy like sunday morning...

2009-03-22 @ 06:52:06

Morsning korsning

Här är vi som vanligt nästan uppe innan tuppen :)

Sovit som en sten helt slut va ja igår kväll haha vaknade upp vi tolv att ja sov på soffan men så blir de ju i bland.

Ingrid är de full fart på hon leker me sin låtsats kompis Anna nu haha
Är de nån mer som har barn som har de eller är de ovanligt??

Dricker dagens första kopp... Kaffe ja visst Mmm

Solen lyser men de e kallt men vi ska klä på oss om nån timme o ta en promenad till mamma o pappa o fika lite sen åka me dom till hallen o titta på lilla Lucas som spelar match.

Danskurs är de i dag me sen efter de är jag barnledig :) ska passa på att gå o träna me Lisa då, det kan behövas efter helgen man känner sig alltid lite svälld då ;) undra va de kan bero på ?? HIHI

Men hallå tittar ut o nu är solen borta jag vill ju ha värmande sol så all snö smäter bort men ja har koll tittar ut på altanen o all snö är snart borta där så nåt händer i alla fall.
Drömde massa konstiga drömmar i natt bla om Ingrids pappa men de beror nog på att jag ska träffa han i dag o de va ett tag sen.

Hoppas Ingrid får skoj hos pappa i dag för som hon har längtat efter han.

Ha en bra dag vänner de ska ja försöka ha

Ok de ska komma bilder men det fuckar fortf upp sig ska kolla om mamma har laddare till kameran för min är gone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback