Grått...

2009-03-05 @ 07:03:14

Morning!!

Nu får de räcka me de här vädret det är ju grått hela dagarna , riktigt ryssväder ge mig sol så man blir pigg nån gång man blir ju astrött av vädret som är nu.

I dag står jobb på schema sen måste ja stanna till på ikea på hemvägen o kolla om de fått in de förbaskade galgarna nån gång.

Måste även handla lite fylla på frukt o grönt förrådet här hemma.

Dagen igår va riktigt bra åt lunch me Nina o lisa på nya Wanyes, det är så mysigt där så om ni inte varit där så gå dit hur mysigt o gott som helst , blev min favvo sallad kräftstjärtar me cinoa. Sen stack vi till erikshjälpen men i min mening va det rent skit fanns ingenting jag blev riktigt besviken trodde ja skulle göra värsta fynden :( ok de blev två nya flaskor till min flaskhållare samt två nya vita kökshandukar lite äldre, tycker de är så fina men mer fanns inte men mtýcket skit kan ja lova.

Hann även men en sväng till dollar store där jag inhandlade en ny tvålflaska och sprayfärg inget skoj me andra ord.

David kom hit på kvällen en stund men hann tyckte de va tråkigt men ingen hade tvingat han att va här o vadå jag är trött på kvällarna vill ju bara ta de lugnt.

Nu ska vi göra oss klara för att gå till dagis till åtta.

I kväll blir de mys på sportis känner att ja vill ta ut mig ordentligt, svettas som en gris.

Ingrid blir hämtad av moster på dagis så jag är barnledig till i morgon em och jag kan intyga att det behövs för de har varit väldigt mycket mamma på sista tiden känns som ettt plåster men inte så konstigt när hennes pappa lyser me sin frånvaro.

Ciao bella love u


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback