Grattis pappa

2009-03-03 @ 07:40:06



I dag fyller min pappa år helt 64 år snart pensionär me andra ord :) men han varken ser eller beteer sig som en gubbe min pappa är ganska ungdomlig av sig.

Ville ge min pappa varma gratulationer på hans dag från mig och lillan.

Dricker kaffe nu ovanligt va :) längtar till morgonen när ja lägger mig för att få vakna o dricka dagens första kopp. Förrsesten är de nån som provat arlas baristamjölk? ja menar om de är nån skillnad från vanlig mjölk de enda kan ja tänka mig är att den skummar bättre.

De e gott me latte o så kan man ha kanel eller kardemumma ovanpå Mmm så gott.

Ska slänga ner lillan i badet snart för hon ser inte riktigt klok ut i håret haha hennes hår står rakt upp varje morgon. Ska fota henne nån morgon så får ni se va ja menar...

Lämnar Ingrid nio sen ska ja och lisa till gymmet för att svettas lite o bränna kalorier ;) de har ju snöat så mycket ó de har inte plogat ännu så de är jobbigt att gå o kanske halt sen blir de hem o fixa sig o jobba lite.

På em står kalas hos pappa på schema så hämtar Ingrid tre sen köpa present o gå dit.

Ha en bra dag kram till er från mig

Ps Älskar dig min lilla Ingrid



Pappa i grekland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback