Helgen slut snart

2009-03-01 @ 17:42:30

hela helgen har gått i rullande fart fattar inte det hinner bara bli fre så är vi inne på sön kväll.

Vi åkte upp på köpis i dag och vet ni jag köpte inte en grej bra va ingenting faktist jo en korv o dricka till lillan men de räknas ju faktiskt inte.

Riktigt trevligt att träffa farmor de e inte så ofta och hon har ju kommit upp till åren så de e inte ofta hon orkar göra nå men i dag då stod hon för shoppingen hon shoppade loss i en massa affärer hon är så söt och liten.

Sen for jag o ingrid på dansen vilket hon tycker är jätte skoj de e så söta de små när de dansar :)

Och att de lär sig så fort.

Åt jätte god middag hos mamma o pappa fläskfile gryta Mmmm sen va de dags för en tur på cykeln men de blev bara 1.5 mil hade lätt kunnat cykla en 5 km till mend de skulle skjussa hem farmor så vi passade på att åka me hem.

Sitter i soffan nu me Ingrid som har satt på sig pyjamas o är trött blir en tidig kväll för henne då det är dagis i morgon. Hon ska gå hela veckan, förra veckan blev de bara en dag men även barn behöver lov.

I kväll är de nip/ tuck sen blir de läsa lite bok och nanna kudden i tid känner att jag behöver sömn.
Såg i tidningen att pettson och findus har premiär den 13 mars så då vankas de bio igen, men jag vill oxå gå på bio en vuxenfilm såklart men de får lov att vänta till jag har barnvakt.

Ciao bella

             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback