hemma hos familjen Nordin

2009-03-17 @ 19:23:47

Tjing !

Har inte hunnit me att blogga nå i dag har varit full fart fram till nu :) Lämnade sessan kl nio sen så drog jag o lisa till gymmet en timme o gud så skönt snart ska ja köpa mitt kort och då kommer jag bo där hihi.

Hann även me en fika hemma hos nina o theo han va hemma för han är sjuk igen stackarn.

Hämtade Ingrid tre och mötte Ida me familj o vi stack upp till expert o kolla lite, Ida skulle fixa ny tele och jag kikade runt o blev kär i en ny liten laptop som jag vill ha o naturligvis rosa. även Ingrid blev sugen på den men min ekonomi tillåter inte utsvävningar på 4000 just nu så de e bara att drömma vidare.

Hann även me en sväng in på nya mio och gissa om de hade fina saker men hann bara me nedervåningen, får lov att åka dit utan barn o gå i lugn o ro.

Stannade till på köpis o Ida sprang in o köpte oss en varsin semla haha så de fick lov att bli min middag i dag ;) har fyllt min kvot.
Men gud va fint de har fått i sin nya lägenhet hur snyggt som helst jag vill oxå flytta, skoja bara trivs utmärkt men att slänga ut allt o köpa nytt och inte tala om pojkarnas rum wow vilket härligt pojkrum.
Nu vill ja ha en liten pojke oxå haha.

Fick skjus hem o nu sover Ingrid i min säng ska lyfta över henne sen i sin säng för jag tycker de blir för trångt att sova tillsammans varje natt , men i bland är de mysigt som i natt o ligga o gosa o bara titta på världens finaste tjej.

Fick mess av Lisa att dagis är stängt i morgon de hade ja glömt vilken tur att hon hörde av sig annars hade vi gått dit o gissa om snopet om de hade vatit stängt lixom, lurad !!

Så i morgon blir de inge gym men ska hinna me en promenad på morgonen sen hem o ta en dusch o dra till öppna förskolan tror ja så lillan får leka av sig o ja träffa lite andra mammor o pappor.
Lät som Ida skulle me oxå men självklart sakarias o emilio oxå.
Är de nån mer som vill me så hojta till drar väl dit runt kvart över nio halv tio tiden eller nå. är osäker på öppettider måste kolla upp dem.

I morgon ska lillan sova hos mormor o morfar för de ska till farmor på tors o jag jobbar så de blir perfekt då hinner ja träna på kvällen, lysande anna ;)

Ha de bäst

Datorn krånglar me att lägga upp bilder igen så de kommer väl upp senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback