Jobb

2009-03-26 @ 06:51:57

Morning:)

Här va de morgon redan kl 05;40 haha men men de får man ta o förresten va ja redan vaken eftersom jag redan somnade kl halv nio i går kväll haha.

Sitter o äter frulle nu sen ska lill pluttan lämnas kl åtta o jag ska dra till jobbet o jobba lite längre i dag.

Hoppas på att pappa kommer o passar lillan i kväll så jag kan gå o träna på gymmet i kväll.

I går blev de inga våfflor för efter dagis skulle vi ta en promenad me Lisa o Tindra men min dotter hade som vanligt sin trotsiga sida o gissa om hon skrek över en timme hysteriskt men jag gav mig inte o gick inte hem utan hon fick skrika men hon blev rejält trött o somna sista biten hem så de blev inga våfflor hemma så lisa fick ta hem våfflorna till sig.

Både jag och ingrid fick världens huvudvärk av allt skrikande så det blev en lugn kväll i soffan.

Hittade en snygg jeansskjorta igår men visar bilder när allt funkar som de ska hihi ;)

I morgon måste ja verkligen åka o handla mat o shoppa lite saker som behövs.

Denna mån känns lite trist då jag inte har råd att shoppa så mycket eftersom jag ska punga ut me pengar till gymkortet men men desto mer att shoppa nästa mån i stället.

Är på jakt efter en snygg jeansjacka i allafall så de ska de bli o Ingrid hon har kläder så de räcker o behöver ska bara komma i håg att köpa nya penslar till henne. Min lilla estet här hemma som inte gör annat än att måla.

puss o ha en härlig dag i solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback