Känner mig som en överkörd katt...

2009-03-31 @ 20:04:35

Ska inte klaga livet är på topp men min värk är i bland outlidlig måste verkligen ta mig i kragen o beställa tid hos läkaren för att undersöka om jag lider av fibromyalgi som ligger i släkten jag har typ alla symptom så de återstår att se..


Har varit hos mamma o fikat gott gott o jag lär mig aldrig att ja inte ska äta så mycket men tur att ja körde hårt på gymmet i dag men hade inte full ork när ja kom eftersom ingrid hade ett trotsutbrott på dagis när ja skulle lämna henne jag blir helt färdig ;) men det hör ju åldern till.

Va till köpis innan vi tog en promenad till mamma handlade lite bakelser me o en snygg sjal på kapphal o kom på att ja hade 25% där så de blev lite rabatt :) brukar inte handla där annars tycker de har konstiga kläder i stora stl de är oftast för stora för mig men de har fina underkläder/nattkläder o smycken osv.

I morgon är de ny öppning för myrorna i gävle så jag vill försöka ta mig in dit innan jobbet i morgon men får se om jag hinner me det ska ju träna på morgonen oxå :) måste verkligen ligga i nu då de e 5 veckor kvar till ja ska ha nått mitt mål men kan säga att de går riktigt bra.

Nina kom förbi i dag me mina kläder o jag fick en chock shit va smal hon blivit hon har verkligen rasta :) hon såg ut att må så bra min lilla stumpa, vi måste verkligen ses någon dag :)
Hoppas de inte är nå fel på dig bara gumman men om de e nåt så fixar du det de vet ja

Nu gott folk är de rätta för Rosing , ja ja vet men de e ju kul att se hur puckade alla är sen är de andra avenyn även de en skit serie men har följt den från början så de e svårt att låta bli sen blir de sängen för jag känner att John Blund kommer o hälsar på tidigt i kväll.

Love u all o Ingrid min sessa mamma älskar dig överallt annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback