Less på saker som inte funkar

2009-03-20 @ 18:59:16

Friday today, Mmm i love it

Halloj hann inte me nå bloggande i går kväll de va full rulle här hemma städa, tvätta osv så när jag slog mig ner i soffan kl nio va ja mer död än levande men trodde de skulle ´bli en lugn natt och möjligtvis någon sådär sovmorgon men haha där fick jag.

Ingrid vaknade o spydde igen de e nå krångel me hennes mage o de är inte magsjuka utan nå annat skumt men hon åt som en tok igår så de blev nog för mycket.

Så fick ha tvättstugan i  morse igen haha skit kul när man äntligen inte hade nå tvätt kvar trodde man.

Sen bar de av mot gymmet för en timmes träning me lisa sen kom nina förbi o drack en kaffe o skulle hämta filmerna men de glömde hon så ja o lisa gick dit me de innan de va dags att sticka upp till köpis o handla lite.

Min tvättmaskin har fått spjunk de skakar o mullrar men de e nog gubben som va här o fixa fönstret som kommit åt nå för de började efter han va där o jag orkar inte lyfte den för jag har ju torktumlaren ovanpå o när maskinen centrufigerar så slår den mot badkaret o låter helvete stackars grannar säger ja men ska be pappa titta på den.
De va bara första saken som inte fungerar för min kamera har sladden kommit bort till hittar den inte men har inte ansträngt mig så mycket heller :) men ska leta o mobilen vägrar föra över bilder till datorn, jävla fuck grejor!!

Har massor me bilder som ja ska lägga upp men när saker funkar som de ska.

Va som sagt på köpis me lisa hittade två fina flätade armband i skinn jätte fina ett brunt o ett turkost.
Ingrid fick en röd och vit rutig klänning me blåa kanter o hängslen jätte söt samt en jumpsuit i brunt o orange.
Jo en tröja till mig me en randig igen men me kort ärm me blåa o vita ränder billig oxå nästan gratis.

Skulle köpa tulpaner på köpis men hitta inga fina så jag köper det på torget i stan i morgon o där kostar de hälften av priset o är mycket finare.

Har ätit nyss o hunnit me o tryckt i mig lite choklad o naturgodis haha onyttiga jag :) men vadå de e fre...
Får se om saker o ting funkar sen om de kommer upp lite bilder.

I morgon e de fullrulle igen då är de pettson o findus samt lite shopping o lunch/fika på stan. Lisa o tindra ska me på bio o de ska bli skoj.

Ska kolla på lets dance sen läsa min nya bok en shoppoholic i NY

Puss o hoppas ni får en trevlig kväll själv ska ja ta tag i en rejäl disk nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback