Love fridays

2009-03-27 @ 06:23:30

Jihaa nu e de helg:)

Fan måste börja me att beklaga mig lite då jag vakade 05:20 av att gullhjärta låg i sängen o ropa - mamma men jag låtsades inte höra men tjii fick ja för hon ropade o ropade så jag fick snällt lämna min varma säng.
Det är morgon menar hon för de lyser in genom fönstret så de innebär att jag måste köpa en rullgardin o de snart för jag gillar inte att kliva upp såhär tidigt, speciellt när man inte behöver det :(

I kväll kör vi me ett lakan för fönstret o hoppas att de hjälper tills pappa satt upp rullgardinen.

I går jobbade jag och va tvungen att jobba över en timme de va sjukt mycket att göra så lillan fick va på dagis länge igår men i dag blir de en kortdag för henne sen ska vi ev träffa familjen Nordin :) skulle även behöva upp på köpis o handla lite både mat o lite accesoarer en ny scarf är ja på jakt efter i blått samt nya solbrillor och några nya armband.

Funderar på va man ska göra för mat i kväll, Ingrid får chickenbits o pommes en favvo o jag funderar på en parma o mozarella sallad me  lite nötter på.

Hann även me en skön powerwalk i går kväll, min pappa kom över o passa lillan så de va skönt.
Va in o skulle köpa tulpaner men självklart va ljusrosa slut. Jag har för vana att pryda mitt vardagsrums bord me en ny tulpanbukett varje vecka de e ju så vackert.

Helgens planer är inte så planerade utan ta dagen som den kommer men på lör kommmer bror o allie hit o käkar middag :) undra va vi ska hitta på för gott?? funderar på att bjuda hit pappa me eftersom han är gräsänkling nu när mamma är borta.

Oj får inte glömma att ringa henne i morgon då hon fyller år :) så de blir ingen tårta för oss, men lika bra de me tanke på min diet. Och min viktnedgång går lysande så de känns kanon så det rullar på bra nu.

Är de nån som har en bil att låna ut i morgon måste åka o storhandla helst på willys då man får mer för pengarna men gillar inte de stället åker hellre till ica eller nå.

Åhh gud va ja önskade att ica maxi fanns i valbo då skulle ja handla allt där.

Blev ett ganska långt inlägg nu men lovar att återkomma me bilder under dagen eller kvällen när ja hoppats problemen löts sig me att lägga upp bilder

Ut i solen gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback