Må bra kväll

2009-03-04 @ 14:39:43

Hej har hunnit med en hel del i dag ska hämta Ingrid snart på dagis sen måste vi tyvärr upp på tempo o handla lite. Mer planer än så finns inte i dag förutom att jag ska hem o rulla köttbullar vilket suger hatar att laga mat de e så trist.

Barnen vill ju ha köttbullar så vad gör man :)

I morgon är jag barnledig på kvällen för Ingrid ska sova hos moster. Ska bli sjukt skönt att få rå om sig själv en stund funderar på att gå o simma eller träna på gymmet sen basta o göra hår o ansiktsinpackning osv bara njuta ha nån god frukt med o ramlösa mango ;) sen sätta på sig mysdressen o traska hem o krypa ner i soffan me en bok o bara njuta av ensamheten.

Men är de någon som vill följa me till sportis i morgon tänkte gå dit till halv sex ca.

Och bästa av allt är att få sovmorgon på fre o vakna i lugn o ro utan att klockan eller Ingrid väcker mig.

En till sak som går som på räls är vikt nedgången de flyter på riktigt bra nu har inte allt för mycket kvar och det går nog fortare än jag tänkt men samtidigt har jag ändrat målvikt för den förra har jag redan klarat av så nu är det exakt sju kilo kvar allt som allt kommer ja att gått ner 15 kilo vilket känns underbart!!!


Nä nu ska ja slänga in en maskin tvätt o snabba mig till min lilla plutt

                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback