Massage??

2009-03-13 @ 19:19:31



Tjing!!

Har precis kommit hem efter ett svettigt pass på gymmet och känner mig sådär härligt upprymd o fylld av energi och måbra vibbar :)

Har slagit på radion o lyssnar på beyonce eller hur hon stavas...

Ingrid blev kvar hos mamma o pappa vilket känns skönt för både henne o mig då vi är rätt trött på varann men de blir lätt så när man drar lasset själv... Ta inte detta fel nu jag älskar min dotter över allt annat men i bland behöver man va i från varann för att ladda om batteriena o få ängta efter varann.

Ska hämta hem henne i morgon fm ska träna först på morgonen sen blir de en promenad dit o hämta henne.

Sitter o funderar på vad vi ska göra i morgon, jag frågade Ingrid tidigare i dag hon ville bada i havet men sen skratta hon o sa mamma ja skoja bara det e ju för kallt, va säger man ungen har ju humor.

Va en snabbis in till stan me mor o Ingrid för att knäppa kort till körkortet och de va nog de värsta kort jag sett på mig själv förutom passet då hihi ser ju ut som en fånge ;) men förhoppningsvis behöver ingen se det och jag tänker inte visa det här så skoj ska ni inte få.

Va in på en väskaffär o kolla o ja hitta en fin resväska i cerise som jag vill ha när ja ska ut på mina trippar. Det är ju viktigt att man reser snyggt eller hur??

Vem vet kanske får låna lillans bratz väska i stället o den är ju faktiskt rosa haha.

Dricker en kaffe nu o ska snart lägga mig i ett bad och koppla av så man känner sig lite fräsch sen så är det lets dance, heja heja Laila
Ingen som är sugen på att ge mig massage är sjukt stel i nacke o rygg känner att jag skulle behöva en rejäl omgång o knådas hårt.
Ska även fortsätta läsa min bok en shopoholics bekännelser men måste erkänna att ja trodde den skulle va bättre men funderar på att gå o se filmen som går upp på bio nästa helg men som sagt har först lovat Ingrid att se Pettson o findus på lör. En mamma o dotter mysdag me shopping, bio o fika.

Ingrid fick en pettson o findus tröja i dag o blev så glad

Nää gott folk see u tomorrow darlings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback