Oj oj sen uppdatering

2009-03-09 @ 19:11:15

Hallojsan :)

Har varit full rulle sen igår så de har inte funnits tid att blogga men här är ja back om track

Har precs lagt lillan men hör hur hon ligger i tjattrar för sig själv hihi men hon är duktig kommer inte upp utan ligger snällt kvar.

Har hunnit me att röra på mig riktigt ordentligt i dag ett riktigt svettigt pass vilket va mer än välbehövligt då jag svullat på som aldrig förr denna helg, måste skaffa mig lite självdisiplin det här går ju inte...

I går kväll va mamma o jag på teater i sandviken Anna, Hanna och johanna  som är baserad på en bok av Marianne Fredriksson och måste medge att jag va lite skeptisk till att gå på teater då jag missade allt bra på tv bla gossip. Är det nån som kan informera mig om vad som hände? sen missa ja ju min härliga man Cristian Troy men men så kan de va. Teatern va i alla fall hur bra som helst den handlade om tre kvinnors öde och om deras generationers uppväxt.

Kan bara säga att ni som missade den gick verkligen miste om nå.
Det fick en att tänka efter mycket om kvinnorna i min släkt om vilket arv man bär med sig och hur vissa kvinnor i min släkt är verkligen lik varann fast de skiljer flera generationer och då menar ja på både gott och ont.

Efter teatern va vi lite hungrig va sugen på monroes men de stängde tio så det blev donken men bara lilla menyn men dock de supergoda chilicheese Mmmm i love them.

Somnade som en stock när ja va hemma, på soffan me alla lampor tända så ja vakna mitt i natten då va det bara att gå till sängen o fortsätta sova haha.

Ska glo lite på tv i kväll men känns som de blir en tidig kväll då jag känner mig slut efter dagens träningspass :)

Puss puss

Ingrid min lilla sessa vad skulle man göra utan dig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback