Powerwalk

2009-03-08 @ 07:43:26

Morsning korsning !

Sön i dag o känns som ja festat hela natten vaknade tung i huvet o lite små ångest, men lugn så är de naturligtvis inte eftersom jag inte dricker alkohol hihi men ja somnade innan nio tror ja och sov till sju så de blev mycket sömn i natt.

Drömde mardrömmar att jag va jätte full och allt möjligt vaknade alldeles svettig och gick upp o tog en cigg för att lugna nerverna o tittade på klockan men den va bara 00:20 haha så de va bara att fortsätta nanna kudden.

Lär rappa på lite nu ska lämna av Ingrid hos bror o Allie för att ta en välbehövlig poweerwalk, vilket behövs efter gårdagens svullo dag, fan fan  att man inte lär sig jag mådde illa när ja la mig. Det konstiga är att jag inte köper godis men Ingrid hade fått en massa i fiskdamm som hon inte tyckte om och tyckte att jag skulle äta upp de o de va ja inte sen på att göra hihi.

Ny dag nya möjligheter så efter dansen blir de en promenad hem till mamma o pappa, Ingrid ska sova där när mamma o jag går på teater i kväll. Ska passa på att ta en tur på cykeln då så ja beänner den goda gott o blandat påsen som smakade utmärkt i går men känns lite onödig i dag.

Hörs senare i kväll me uppdateringar från dans o teater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback