Ruskigt yr

2009-03-11 @ 21:17:34

Haha tog helt fel på dag de e ju inge desperate i dag det va ju igår snacka om att vara yr så nu återstår om ja ska kolla på greys eller lägga mig o läsa.

Har precis målat om naglarna, perfekt göra framför tvn :) ska nog införskaffa mig en massa nya nagelack till sommaren de e ju kul att kunna ändra färg till vilken sorts outfit man bär.

I dag när ja va o handla så köpte jag nytt shakepulver (bantningspulver) men de låter så illa tycker jag för jag bantar inte utan försöker hålla igen bara.

Fick prova detta av nina o de smakade jätte gott :) det är ju faktiskt roligt att byta sort o smak så man inte tröttnar, om nån undrar så byter jag ut ett eller två mål om dan till dettta.
Perfekt om man inte hinner sno i hop nån lunch eller som jag dricker det till frulle.


               
          
               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback