Shit va ja e nöjd

2009-03-07 @ 10:46:13

God förmiddag alla härliga :)

Jag är på ett strålande humör i dag även om ja vakna av att ha ont i ryggen o brösten känns som när man va gravid det gör skit ont i dem.

Har hunnit me en lång promenad me lillan men phuu va jobbigt att dra vagnen i detta underlag och lillan blir ju inte lättare o lättare men känns skönt att få kämpa lite.

Nu sitter vi i soffan o pustar ut ska brygga lite kaffe o ta ett äpple sen måste ja in i duschen för att bege oss till furugården på loppis innan de bär av mot mikaelsgården o gissa va Ingrid har tjatat hon vill dit nu , gullunge :)

Mamma skulle möta upp oss där eftersom nina o Theo ställde in vilket va tråkigt :(  känns som de flesta ändrar sig nu och lillan blir besviken men vart glad när mormor följer me i stället men hon undrar va theo är så jag fick säga att han är sjuk.

Nää kära vänner nu suger de i kaffe tarmen.

Förresten är de nån som kan banda in gossip och Nip/ tuck i morgon ska på teater o vara lite kulturell då så jag missar min myssöndag.

Har gått ner nästan 2 kilo på en vecka nu jihaa.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback