snökaos

2009-03-11 @ 06:50:23

Nej nej nej!! det räcker nu vad är det jag ser när jag tittar ut det känns som vi ska snöa in när som helst. Jag som trodde våren va på väg ha där fick jag för min optimism :)

Hur mycket snö finns det egentligen alltså nu ar de snöat som bara den  nu räcker det.

aaaaaaaxxxcccvbbbbbbb

lilla Ingrid som även hon är bloggsugen , hon frågar mig varje gång jag siter o skriver, -mamma va skriver du?? och varje gång jag laddar upp en bid på henne blir hon så stolt o säger där är jag mamma :) gullunge.

Sitter o dricker kaffe nu är sjukt trött Ingrid har ju en tedens att somna tidigt och då får man räkna me tidiga mornar me.
Inte mig emot anser att jag får rätt mycket gjort på dygnets första timmar när man är vaken brukar börja me soffmys me pluttan sen kaffe det brukar bli tid över till att plocka lite, diska o fixa en maskin tvätt o hänga den så man är rätt effektiv på morgonen.

Eftersom jag är uppe i tid brukar även träningen avklaras på morgonen vilket jag tycker känns bäst eftersom man kickstartar dagen me motion och fettförbränning och alla vet ju att träna på nästintill tom mage ger bästa fettförbränningen.

Dock ska jag rekomendera att inte träna på helt tom mage om du tar ut dig till max vilket kan leda till svimm attacker och att du inte orkar ta ut dig så ät gärna nå litet innan och direkt efter träning fylla på me mat.

Jag brukar starta me en shaker som jag får energi men inte proppmätt så man får håll när man tränar.
Nu går viktminskningen åt rätt håll igen jihaa :)

I dag blir de gymmet nio me gulliga lisa, så skönt att träna tillsammans då blir de inte att man skiter i det och så blir man peppad.
Sen står tråkiga coop på schemat, måste handla i dag kan inte skjuta upp det mer nu.

Är de nån som har bra recept på nyttig o lättlagad mat me lite kalorier i gärna utan kolhydrater då min kropp är mycket känslig av för mycket sånt.

Ha en bra dag syns senare puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback