Snygging på besök

2009-03-30 @ 19:19:13

Tjohoo!

I dag när jag kom hem från jobbet hann ja nästan bara innanför dörren innan de plinga på den o Ingrid sprang o öppna och till min förtjusning stog en snygg karl utanför jihaa :) hann undra om han fick komma in o självklart fick han det ;)
Han skulle sälja böcker o jag visste på en gång att ja skulle inte ha nå men vadå inte varje dag man får besök av sånna härliga män så medans ja lagade mat satte han sig i köket o vi pratade om motion o hälsa o mat.

Tyckte lite synd om honom eftersom han va grymt taggad att sälja o jag bara lekte me han men så kan de va...

Efter en stund så sa ja att han fick ursäkta men att ja skulle inte ha nå o han stackarn såg så snopen ut o trodde ju allt va klart men ja vet hur de funkar han jobbar för Conny o ja vet vad de blivit utbildad till att smöra.

Han ser vi nog inte igen :(

Hann me en promenad när pappa o ingrid drog till stan o hämta mamma så skönt att få röra på sig o de va riktigt skönt ute.

Nu ska ja lägga lillan snart sen blir de lite tv o ta rätt på en jätte disk fyfy hatar att diska.

I morgon är de gymmet som gäller sen hem o fixa lite o på em ska vi fira mamma som fyllde i lör... kan inte komma på nå att köpa så vi köper lite godsaker me, människan har ju allt! oj mamma nu vet du va du får men de gör inget va??

Tjing pling tingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback