sol :)

2009-03-01 @ 09:54:17

Solen skiner o de e underbart om man inte tittar på termometern de e svinkallt, när vi vakna va de 18,9 minus fatta va kallt så powerwalken blev inställd till senare i kväll eller om ja tar en tur på motionscykeln en timme hemma hos mamma, ja så får de lov att bli me lite skön musik i öronen.

Dricker kaffe nu sen ska vi byta om o blir hämtade av farmor o mamma så ska vi på köpis ska försöka hitta nå dansskor till ingrid, kanske plastisock haha tänker på Björn  Rosenström då :) men de e halt me strumpor o barfota kan de ju få vårtor o hur mysigt är de.

I dag ska de banne inte handlas nå ska försöka ha köpstopp en vecka i allafall känns som de inte behövs nå mer o måste hålla i pengarna nu.

Men kom på måste in på ikea o ha galgar om de nu kommit in för jag blir galen de blir bara mer o mer kaos i garderoben o de gör mig galen!

Ska äta middag hos mamma o pappa gott de skulle bli fläskfile yummi men no potatis för min del för snart är de maj o då ska ja ha nått mitt mål.

Jag tänker inte berätta hur mycket min målvikt är för då svimmar ni o tänker hallå ska du väga så lite men glöm inte jag är 159 kort ja just de o jag vill ha tillbaka min kropp innan jag fick barn men är på god väg men självklart så ändras kroppen när man fått barn o blivit äldre.

Och fick höra nå skoj min bror tror ja träffar Reine men kan göra alla lugn de e inte han :) och ska nog inte träffa mr härlig nå mer vi står på olika plan, ensam är stark ja de e jag de :)

Ingrids pappa ringde i går men sent  såklart, ingrid va ledsen hela dan igår o undra vart han tagit vägen va svarar man på de.

längtar efter att få träna nu så måste packa ner träningskläderna.

Har lite sön ångest för de e jobb i morgon men när man väl är där går de ju bra.

Måste komma i håg färg så ja kan måla min pappershållare sen bild kommer när den är klar.

Jag vill ha vår så man kan göra ordning på baksidan me utemöbler blommor o dyl, pappa ska göra en fin stege till mig som ja kan ha blommor på.

Ingrid har även gett förslag att hon vill ha bord o stolar så de ska inhandlas till våren ska hålla ögonen öppna på blocket.

I dag ska jag fota min vagn som ska säljas samt ett jättefint spegelfönster och bilbarnstolen ska även sälja den andra bilstolen som Johan har för där fyller den ju ingen funktion.

Puss o klä på er o ge er ut i solen alla sötisar

Bjuder på en bild i från sommras



Ingrid & Tindra på baksidan sommar 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback