Stackars liten...

2009-03-15 @ 08:15:09


Hej va som sagt jätteledsen o låg i går så jag  missade mello men lika bra de efter att läst om vem som vann och hur gick detta till?? alltså de fanns så många me jag tycker då att måns emd hade bästa bidragen men men... Är glad att ugglas inte vann jag mår illa när jag hör den låten den är ju mer än pinsam.

Appropå illa så vaknade min lilla sessa av att hon spydde i natt, stackarn det är nå me hennes mage de e inte magsjuka för det här händer titt som tätt så jag måste ringa bvc på mån och få en tid att de kollar upp va som är fel för hon äter jätte dåligt o varje gång hon äter får hon ont i magen o måste gå på pottan och jag har verkligen försökt me allt.

Man vill ju göra allt för sitt barn och inte att de ska ha ont så lika bra att doktorn får titta på henne för ev prover.
Hon är så blek och ser inte pigg ut på sista tiden :( jag är rädd att hon inte får i sig all näring hon behöver men man har ju väntat på att de ska gå över men nu har de gått så långt att om hon inte ens får behålla de lilla hon äter så känns de som ett fall för bvc.

Så nu går tvättmaskinen i fulla muggar och har hunnit me att torka golvet i hennes rum samt duschat lillan då de kändes som en dum ide i natt. Hon fick sova me mig i natt o vi sov till sju :).

Har även slitit ut mina sängkläder då jag är allergisk mot spylukten de e nog de värsta som finns, bajs i all ära men spyor nja de e snäppet värre.

I dag skiner solen så vi ska klä på oss och ge oss ut på en promenad och sen hoppas vi bli bjuden på lite fika hos nina o r.

Dans står på dagens schema sen blir de mys hemma o ta de lugnt måste försöka få tag i Ingrids pappa då han inte bemödar att ringa upp. Helst vill jag inte prata me han men lillan saknar han o jag vill inte se henne så här sårad för är hon ledsen så är jag ledsen jag vill ju att min sessa ska må som en sessa.

Det känns som att jag måste agera både mamma o pappa och hur jag än försöker kan jag aldrig ta hans plats men vad gör man när man gör allt för att han ska hör aav sig och träffa henne men om han inte visar intresse själv så kan jag inget göra.

Men det värker i mitt hjärta för han lovade mig att han skulle va delaktig det va ett val han gjorde. jag sa till han antingen så är du delaktig i hennes liv eller inte och de han inte förstår är att Ingrid är en väldigt liten o klok flicka som saknar sin pappa.

Nu är de dags att göra sig klar o ge sig ut om en stund om inte annat för att rensa skallen o fylla på energi ser ut som en rödgråten gris.

Skulle behöva träna i dag se hur det blir me de beror på om hennes pappa behagar att komma.

Puss på er o ha en bra dag.


                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback