Svartskalle

2009-03-24 @ 07:55:39

Haha nu trodde ni nå annat va??

Morsning korsning alla härliga.

I går va ja jätte trött som vanligt så de blev inge bloggande på kvällen men Allie hämtade Ingrid på dagis i går o de tyckte hon va mysigt.

De va fullt upp på jobbet igår de e mycket som ska göras innan alla kineser kommer nästa vecka.
Hann äntligen me att färga häret igår kväll så de e därför rubriken är som den är men efter ett tag blir de brunt men måste nog slänga i en till omgång färg men de får bli om nån dag så de inte sliter på håret så mycket ska hinna slänga in en inpackning innan bara.

I dag blir de en promenad som jag verkligen behöver för jag har mycket att g igenom i skallen o då tänker man så bra. sen blir de lite jobb osv

Måste in till stan o lämna ett papper oxå fan hade glömt de jaja så kan de va.
Tänkte hämta lillan två o sen hem till mamma o pappa för mamma ville träffa Ingrid innan hon åker bort en vecka.

Men måste bli hämtade Ingrids vagn har fått punka :( så tråkigt men de händer ganska ofta o känns onödigt att köpa ny vagn när ja både har sulkyn o trehjulingen som får tas fram när de blivit bart en perfekt vår o sommarvagn som rullar på bra i rätt underlag.

Har även en sak att bekänna jag har sökt till ett tv program kan ni gissa vilket?? få se om produktionsbolaget hör av sig... håller tummarna men jag är lite nervös de måste ja erkänna haha.

Ha en bra dag alla gulliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback