to day is a sunny day

2009-03-19 @ 07:28:32

Jihha sole skiner o livet leker behöver ja säga nå mer :)

Somnade aptidigt igår va trött efter gympasset i går kväll så de blev bara hem o duscha kolla på rent hus sen sängen, känner mig väldigt utvilad i dag o det kan behövas för jag ska jobba i dag.

Såg ni rent hus i går?? alltså hur kan man ha det så smutsigt jag skulle aldig kunna ha de så men de människorna inser väl inte hur smutsigt det är,
Tycker även att tanten som är blond ser otroligt lustig ut hon ser nästan ut som en seriefigur haha.

I går va vi på öp och de va mycket trevligt mycket söta bebisar där och fick sällskap dit av bello.
Ingrid röjde runt och trivdes som fisken i vattnet. Vi fikade där och det smakade väldigt gott efter att struntat i frukosten.

Va inte kvar till ett utan gick vi halv tolv ca tog en skön promenad i solen till mamma o pappa sen va vi ute ett par timmar me lillan.

Ska dricka dagens första kaffe nu sen snöra på joggingskorna o ge mig ut på en liten runda innan de e dags att ge sig i väg till jobbet.

Längtare efter att de ska bli helt bart o all sand ska försvinna så man kan cykla til jobbet. Väntar på mina spinningbyxor så ja slipper få skavsår i rumpan hihi.

Ha en underbar dag vänner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback