Busiga bebben

2009-03-04 @ 07:36:50

Morning :)

Jaha i dag är de lill lördag hihi va ja låter gamal nu då men de känns skönt att det är mitten av vecka

Ingrid vaknade sex :( de e tidigt de men hade ställt klockan på halv sju för gubbarna me fönstrerna ska komma jag hör nu hur dom bankar hos grannen.

Höll inte på få ner hissgardinen i köket för jag hade skruvat ner den så hårt men nere är den men sen är frågan om jag får dit den igen.

Det hände en skum sak alldeles nyss jag satt i köket o funderade hur vi skulle få tiden att gå och tänkte att jag skulle nog läsa en bok till Ingrid busiga bebben o då ropar hon -mamma kan du inte läsa bebben boken !
Snacka om tankeöverföring eller vadå??

Skumt i alla fall så vi har nu läst och hoppas att gubbarna kommer strax så dom är klar när jag kommer hem så ja kan ta en dusch innan vi far till stan.

Ska till stan me lisa o nina i dag o fixa lite måste ju även hinna me en lunch :) sallad tro ;)

Vill ha en oversize kavaj får se om ja hittar nån är ju sjukt snyggt me ett par jeans till o en topp eller ett snyggt linne till.

Men först blir de en promenad så fläsket får jobba lite...
Oj va tiden går måste slänga in träningskläderna i torktumlaren så dom hinner torka innan vi drar strax före nio.

I dag ska Ingrid klippa sig, lisa har lovat att hon ska göra ett försök och kan intyga att det verkligen behövs.
Ingrid har suttit o tjatat om bullar på morgonen men ja sa att hon får lov o vänta efter dagis så måste komma i håg att köpa hem bullar.
Visst skulle kunna baka de men då äter ja så mycket så det är bättre att handla hem tills man bara ska ha just då.


Nu funderar ja på att brygga lite mer kaffe för kroppen vill inte vakna riktigt.

Syns i kväll me uppdateringar o kanske dagens shoppingfynd

I kväll kommer Ingrids kusin David hit en stund medans syster är på bio.



                               

                                                                                     David


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback