Våffeldagen

2009-03-25 @ 13:43:58

Tjing pling :)

I dag ska de banne mig göras våfflor o de är inget jag brukar göra så får väl se hur dom kommer se ut hihi lisa o tindra ska äta här så håll tummarn att de blir ätbara.

Ljuvligt väder ute solen skiner men de kunde dock va lite varmare så den förbaskade snön smälter bort.

Har tränat på gymmet i dag så skönt men längtar efter de blir bart i spåret så man kan börja springa jag längtar efter det nu. Men jag vet inte om man vågar ut o kuta där ensam helst skulle man ju ha en hund me sig.. nån som har en över att låna ut??

Har städat av lite här hemma o nu jobbas det , ja ja samtidigt som ja bloggar men snart ska ja in i duschen o fixa till mig lite ska hämta lillan tre sen så hoppas ja att tindra är sugen på en promenad för ja skulle vilja gå till biståndsgruppen o kika lite är ute efter några saker o hoppas ja hittar det där.

Fick mess av Mr härlig nu att han tänker på mig och det är ömsesidigt :) får se hur de blir me de där.

Nu kallar duschen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback