Vart tog våren vägen?

2009-03-28 @ 07:42:55

Tjing pling!!


Fick en chock i går när jag tittade ut o såg att de va snöstorm o önnu mer snö vad är detta ge mig vår o det nu!!
Men allt har sin gilla gång, eller hur?? de e inte bara jag som längtar efter våren kan ja tänka mig...

I går hämtade ja pluttan vid ett o drog upp till köpis va tvungen att handla lite mat men mycket blev de inte då jag inte hade någon bil grrr men hann även me en fika på waynes o lite shopping :)

Till mig fick de bli ett snyggt vitt linne me brottarrygg en stl större så de sitter lite slappt hur snyggt som helst till slitna jeans eller jeansshorts i sommar. Blev även ett svart nitarmband o ett vitt flätatläder och ett par snygga cerisa trosor i spets från gina. Gillar dem de liknar hanky panky trosorna. Hittade även ett par snygga pilotbrillor men de lär ju knappast behövas i dag haha

Lill karlsson fick nya målarfärger och penslar så hon blev nöjd.

På väg hem fick Ingrid ett utbrott igen o skulle inte sätta på sig overallen så hon fick snällt gå hela köpisparkeringen i strumpor och utan kläder men när de kom snö ville hon klä på sig haha snacka om trots :) hon somnade på vägen hem av utmattning.

På kvällen kom Lisa & Tindra hit och åt middag väldigt trevligt :)

I dag ska vi åka till stan me fam Nordin sen blir de hem o greja me datorn Ida ska hjälpa mig lite så ungarna får roa sig me varann en stund. Måste även handla till kvällens middag o det lutar åt Kyckling me färsk pasta o marinerade vitlöksklyftor gott gott:)

Nu ska ja stoppa ner lillan i badet o göra oss klara för kvart i tio kommer Ida o plockar upp oss.

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback