What a night, what a night

2009-03-16 @ 18:49:24

Alltså totalt jävla slut orkar inte ens röra mig ur fläcken.

Ingrid har haft ett utbrott på en timme ca o då snackar vi inte ett litet ett utan ett hysteriskt anfall och då är det bara att blåhålla henne. Men vilken styrka de små kan ha.

Orsaken till utbrottet va att hon ville ha saft i stället för mjölk till maten och jag sa blankt nej o då va bollen i rullning sen så va hon så trött så ja skulle sätta på nattblöjan som aldrig brukar va ett problem men icke nu skulle hon sova utan och visst de skulle hon få om hon va torr på natten men de e hon inte.

Försökte kompromissa att hon skulle kissa på pottan innan så kunde ja ju sätta på blöjan när hon somna tänkte smarta jag men det gick inte heller...

Stackars grannar säger bara det och stackars min arm som fått sig ett snyggt bitmärke så våran kväll sluta me att båda satt i soffan o grina Ingrid på g av blöjan o jag för min onda arm :(

Hon är envis men hennes mamma är mer envis o jag fick som jag ville men då skrek hon sig till söms oxå i min famn men har men en gång gett me sig så är de kört så lika bra att visa vem som bestämmer dvs jag.

Är det de här som kallas trots hihi

Ska fika lite snart sen blir de inte mycket mer än att glo på tv o läsa lite är sjukt trött efter jobbet i dag skulle velat träna o sola men de får lov att bli en annan dag, träna ska ja göra i morgon va tanken måste få upp flåset lite.

Kram kram ps lisa nu vet du vad som hände vägg i vägg alltså ingen som blev i hjälslagen bara en härlig o envis treåring, du vet hur de e va ?? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback