Hur luktar rumpa??

2009-09-03 @ 19:28:48

                                                     Ingrid är sminkad som häxa






Haha  min lilla skatt ropa på mig alldeles nyss från sin säng att hon ville ha trosor på sig och jag frågade varför då du ville ju sova utan.
Gissa va hon svara? jo det luktar rumpa här inne, haha de är för roliga de små :)

Jag tror att jag blir arbetsskadad på jobbet man får lust att göra om hemma man vill  handla nytt hela tiden detta kommer resultera i att jag blir ett fattigjon.

Om ni inte visst jobbar jag i en inredningsbutik men helt underbara saker mestadels från danmark,frankrike och england.


Kommentarer
Postat av: c

hahah, vilken skön liten tjej..



Ang det med vitt, kör du själv med helvitt eller bryter du det vita..

Rädd att det ska bli likt en sjukhus sal??

Jag tar ju tacksamt emot tips, blir budget omgjort.



Kul att du hittat till mig..

Har du kikat in på min tävling, där du kan vinna en mössa..

ha det så bra

2009-09-20 @ 17:27:49
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback