Långpromenad

2009-09-03 @ 08:37:25

Tjohoo
Solen skiner och jag har fått sovmorgon kan de bli bättre :) saknar dock min lilla sessa har inte träffat henne sen åtta i går morse hon blev hämtad av morfar på dagis och sov kvar där så jag fick en lugn kväll för mig själv men somnade på soffan innan nio haha. Man blir trött av att jobba men lika bra att vänja sig det är roligt och givande och jag känner att bra saker kommer till mig nu. Väntar dock på flera svar från jobb och ska söka ett par till i morgon:)

I helgen är det marknad på mitt jobb så alla är välkommna dit det kommer att bli ponnyridning och ansiktsmålning för barnen samt loppis och olika stånd samt kommer alla butiker att ha öppet så om ni inte har andra planer kom till nybokrysset nybohandelsgård på lör från kl elva.

Nu ska ja dricka klart mitt kaffe och invänta Lisa för en promenad me Alfons sen hem o fika lite och sen städa innan jobbet kallar.

Måste hinna me bärget av tvätt oxå jag fattar inte hur man kan få så mycket tvätt alltså på bara två personer.

See yaaa


Kommentarer
Postat av: stina

Kul att se att ni båda mår super, du ser jättefin ut.

2009-09-03 @ 18:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback