Annandag jul

2010-12-26 @ 18:18:04












Hej alla vänner hoppas ni haft en bra jul=)

Vi har verkligen njutit i fulla drag med god mat gott sällskap och mycket, mycket mys <3

Julaftons morgon kom johan (ingrids pappa) hit och åt grötfrukost med oss och lämnade paket.

Vid lunch tid åkte vi hem till mamma och pappa även bror med familj var där sen kom syster och hennes familj. Jag tror de va längesen jag åt så mycket. Julen va lyckad trots sjukdomar hos flera i familjen. Ingrid fick jätte mycket fina julklappar=) jag fick den fina burken ovan av Ingrid som hon gjort och stoppat pepparkakor och äppelgodis i , sååå fin <3

igår va de meningen att jag och Ingrid skulle ha julmiddag men eftersom varken mamma eller pappa va pigg och Ingrid hade misstänkt öroninflamation så beslöt vi att ställa in utan jag lagade mat hemma hos dem och vi blev kvar där till i dag.

Åkte i väg till köpis och trängdes med alla andra reafantaster men jag hittade en hel del, var även in på stadium och hittade kläder både till Ingrid och mig.

Nu myser vi i soffan med gröt och bompa och tror de blir en tidig kväll för lillan då hon varit igång hela dan.

Hoppas de inte snöar i morgon så vi kan åka pulka eller skridskor. Ska kolla ishallen vilka tider de har friåkning.

Ha en fortsatt trevlig julhelg<3
















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback