Baka

2010-12-19 @ 18:13:32

typiskt hade varit till affären och följt listan till punkt men attans äggen blev kvar i affären så nå saffrans biscotti blev de inte i dag...Björkens goda chokladkola blev de ialla fall men efter att en liten socker råtta här hemma ätit upp hälften gör vi en ny sats i morgon.

Jag va i väg i det vidriga vädret och handlade, släpade på två tunga kassar och en galen hund som är som tokig i snön, de rann svett om mig när jag kom hem. De är mysigt när de snöar när man är inomhus =) Johan kom me Ingrid på em och vi fikade lite och planerade lite julklappsköp så nu är de klart.

Pluggandet har jag tyvärr kvar men ska kolla igenom de innan jag gör kväller.

Morgondagen ser ut att va full upp ska i väg o fixa lite klappar och en ny gran för den gamla gick av på mitten inte allt för snyggt med en gran utan topp.

Gokväll






Kommentarer
Postat av: Kimanne

Great site. Keep doing.

2011-06-30 @ 13:05:27
URL: http://kimanne.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback