Dag 1 presentera mig själv

2010-12-28 @ 16:41:41





Jo vem är jag??
Hmm kan nog säga att jag är en kvinna i mina bästa dar har lagt ungdomsåren bakom mig och befinner mig i ett stadium där jag vet vem jag är och har nått mina mål jag vet vad jag vill med livet. Det har inte alltid varit så utan var nog en sökare i ungdomsåren och var rätt vild och impulsiv och ju mer förbjudet saker va ju mer lockade de mig... Jag har upplevt händelser som jag inte ens önskar min värsta fiende men genom terapi i vuxen ålder har jag lärt mig att bearbeta och gå vidare, tänk om man hade gjort de när de begav sig vad mycket sorg och smärta jag kunnat bespara mig.

I dag har jag tydliga mål me livet och känner mig tillfreds med livet och känner mig lycklig lottad som är frisk utbildar mig till ett yrke som jag brinner för,har en underbar dotter på fem år som jag älskar mest i hela världen.

Jag är singel men finns någon jag träffar i bland;) självklart längtar jag efter att dela livet med men är på tok för kräsen och en  ensamvarg med mina rutiner.

Barn vill jag gärna ha helst flera st om jag får välja, så skulle inte vara fel att träffa någon och börja sätta fart med att göra barn, ,men skulle aldrig i livet sätta barn till världen med bästa första kille!! det ska kännas rätt =)

Hmm fritid vad är det?? ensam mamma som jobbar, pluggar och har marktjänst hemma... men försöker få in att träffa mina kära vänner så fort tillfälle ges.

Film, musik och kläder och inredning är något som intresserar mig.
Hade planer ett tag på att utbilda mig till inredningsarkitekt.

Just nu njuter jag av att ha jullov tillsammans med min dotter och vi laddar upp batterierna inför en förhoppningsvis händelserik vår.

Lite kort om mig själv och nu när jag läst igenom vad jag skrivit kan ja tycka att de låter som en jobbansökan ;) men som sagt mitt liv i korthet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback