Dan före doppardan.....

2010-12-23 @ 08:19:00

Godmorgon i stugorna=) har sovit som en kratta, misstänkte att de va fullmåne och mycket riktigt. Jag fattar inte varför jag sover så dåligt just de nätter. Sitter och dricker kaffe Inga äter glass. bra frukost va?? men är man sjuk så är man;) haha de har tydligen sina fördelar.

Ska snart göra mig klar och vänta på att mamma kommer hit och passar Inga så jag och syster kan åka upp på köpis. Måste hitta nå kläder till Inga att ha på sig i morgon.
I går la vi julklapparna under granen och kan säga så här att ja va lite nervös över att hunden i huset skulle ta dem eftersom han snor de mesta som ligger på golvet men han hade hållt sig ända till i morse när jag smög på han då stod han o spana vilket paket han skulle ta och vips snodde han ettt och sprang i väg. Han kom inte så långt utan släppte och såg så skyldig ut stackarn.
Däremot snodde han en julkula igår från granen.

Nää dags att rappa på lite kan inte sitta här ska va på köpis vid nio.

Ha en fin dag mina vänner, all kärlek till er


Kommentarer
Postat av: Maxingebjorg

I am really impressed!!

2011-11-10 @ 07:18:14
URL: http://maxingebjorg.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback